Torneig de pàdel a Vielha per la campanya d’emergència de Càritas amb Ucraïna

El dissabte 19 de març va tenir lloc en l’OC SPORT CLUB un torneig de Pàdel a favor de Càritas d’Urgell. Els organitzadors del torneig i els participants s’han bolcat en l’organització d’aquest esdeveniment ja que la situació de guerra que s’està vivint a Ucraïna ha sensibilitzat en gran manera a la població de la Vall d’Aran.

Es van disputar partits en diferents categories: masculina, femenina i pares i fills. Al migdia es va preparar una paella popular per a tots aquells que volguessin gaudir d’una jornada solidària.

Gràcies a aquesta iniciativa solidària s’han pogut recaptar 1.500€ que van destinats íntegrament a la campanya d’emergència d’Ucraïna, campanya que vàrem obrir farà gairebé un mes, amb un volum d’aportacions que ja supera els 36.000€.

La setmana passada, Càritas Urgell, ja es va fer el primer enviament de 20.000€ a Càritas Ucraïna i hem plantejant una nova fita de 50.000€ ja que a Guissona i altres poblacions de la nostra Diòcesis, ja estem atenent a persones refugiades.

Apunta't al nostre Butlletí