Curs d’Hosteleria a Càritas Balaguer

Càritas d’Urgell, inicia un curs d’Hostaleria i cambrer/a de pis al centre Sant Domènec de Balaguer. Aquest curs, ve degut a la demanda de persones qualificades en aquest sector al territori i està guiat pel professional de la Seu d’Urgell, Ramon Alsina.

El curs està emmarcat dins del programa laboral que té l’entitat. Un programa que mira d’ inserir al món laboral a persones en risc d’exclusió o vulnerables.

Aquest curs que té una durada de 100 h, dona eines per adquirir competències de cambrer,  d’ajudant de cuina i cambrer d’habitacions, i consta d’hores teòriques a l’aula i d’hores pràctiques al mateix centre, on s’ha preparat taules, cuines i el material necessari perquè alhora puguin adquirir les competències pràctiques. El curs consta de 8 participats que realitzaven prèviament itineraris individualitzats d’inserció amb l’entitat i pel  seu perfil es va veure com una oportunitat el que es formessin amb aquest curs, per millorar les seves competències bàsiques i professionals i que tinguin més possibilitats a la inserció laboral.

Aquesta formació  està finançada pel Programa Operatiu d’Inclusió social i Economia Social (POISES 2022) i INDITEX – Càritas Espanyola 2020-2022 “Empleo en igualdad de oportunidades año 2022” ,

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish