IV Torneig de Golf a Fontanals

“ El Torneig de Golf a Fontanals vol arribar aquest any a 180 participants”

Un any més el Golf de Fontanals, situat a la Cerdanya, ens ha donat l’oportunitat de poder realitzar un torneig de golf totalment solidari per recaptar diners per ajudes directes pel nostre bisbat . A l’any 2020 va ser últim any que vam organitzar el  torneig on gràcies a tots els participants i a Golf Fontanals vàrem recaptar més de 8.000 € que van ser destinats per ajudar a les persones afectades per la crisi econòmica que està comportant l’actual estat sanitari per la COVID-19.

El dia 10 d’agost està programat el torneig on esperem unes 150 persones. Des de Càritas us volem agrair l’oportunitat de facilitar-nos la realització d’aquests esdeveniments, que serveixen després per ajudar els més vulnerables.

Per tant, convidem a tothom que vulgui col·laborar que vingui a jugar el 10 d’agost.

Fontanals Golf Club forma part del Programa Entitats amb Cor de Càritas d’Urgell, el qual convida a col·laborar a entitats disposades a aportar el seu gra de sorra per facilitar la participació en un gran projecte social a les nostres comarques.

Us esperem!

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish