Gràcies a les persones voluntàries de Càritas a Balaguer

20 persones voluntàries formen part de Càritas al centre Sant Domènec a Balaguer

Des de Càritas volem agrair la tasca de totes aquelles persones que destinen part del seu temps a millorar la vida d’altres sense esperar res a canvi. Al centre Sant Domènec de Càritas es realitzen activitats dins dels diferents plans de comunicació, participació i acció social. Els projectes d’ acompanyament grupal amb  classes de castellà i català, reforç educatiu, Espai Grapats, suport al grup grapats a la botiga Moda-Re de Balaguer i tasques administratives al centre no tindrien sentit sense la vostra ajuda. No es podrien dur a terme i el nombre de participants seria molt reduït, i és per això que el nostre agraïment és etern i sempre us donarem les GRÀCIES a les VOLUNTARIES i VOLUNTARIS que de forma desinteressada aporteu el vostre granet a que SIGUEM MÉS POBLE.

“Els prop de 20 voluntaris/ies que ens ajudeu i els 32 alumnes de l’escola Vedruna amb qui tenim signat conveni per realitzar el Servei Comunitari, és a dir, el voluntariat a la ESO al Reforç educatiu sou la nostra mostra de  millora per ajudar als qui més ho necessiten”.  Juanjo Tenorio Cap de centre a Balaguer

Si voleu formar part de la nostra família Càritas apropeu-se al nostre centre o contacteu a través  de www.caritasurgell.cat

Apunta't al nostre Butlletí

Càritas amb Ucraïna