Acte de reconeixement als voluntaris del projecte d’acompanyament educatiu

El projecte d’Acompanyament Educatiu és fruit de la col·laboració i del treball en xarxa entre Càritas d’Urgell, La Seu Solidària, els Serveis Educatius Alt Urgell-Cerdanya i la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament urgellenc. Aquest projecte forma part del Pla Educatiu d’Entorn de la Seu d’Urgell.

Una quarantena d’alumnes de 6 centres educatius de la Seu d’Urgell s’han beneficiat del projecte d’acompanyament educatiu dut a terme per persones voluntàries. Aquest projecte contempla l’acompanyament tant a alumnes d’educació primària, els voluntaris es desplacen a l’escola a realitzar l’activitat, com a alumnes d’educació secundària, que l’activitat es realitza al Centre Sant Ot de Càritas d’Urgell.

11 persones voluntàries de Càritas d’Urgell i de La Seu Solidària han estat les protagonistes i capdavanteres d’aquest projecte pel curs 2021 – 2022, perquè es pogués dur a terme, ja que sense el seu esforç, compromís i disponibilitat els alumnes no haurien pogut rebre aquest servei enriquidor pel seu desenvolupament personal i escolar.

El passat 2 de juny es va celebrar al saló de plens de l’ajuntament un acte de reconeixement per les persones voluntàries que han fet realitat aquest projecte a la Seu d’Urgell.

Apunta't al nostre Butlletí