Continua la col·laboració entre el col·legi de mediadors d’assegurançes de lleida i Càritas

Càritas Diocesana d’Urgell va rebre un donatiu de 650€ del COL·LEGI DE MEDIADORS D’ASSEGURANCES DE LLEIDA

Mediador d’assegurances, representants d’entitats col·laboradores, membres d’altres col·legis oficials i del Consejo General… es van reunir el passat 16 de juny a la Finca Prats de Lleida per a celebrar la primera Diada de l’Assegurança després de la pandèmia.

Més de 150 persones s’han retrobat en aquesta festa en motiu de la Patrona dels mediadors d’assegurances on els reconeixements i el somriure han estat molt presents.

La Diada ha començat amb l’arribada de directors territorials d’Entitats Col·laboradores del Col·legi, així com membres d’organismes autonòmics i estatals. Després s’ha procedit a l’aperitiu de benvinguda i posteriorment s’ha donat pas al menjador on han tingut lloc els actes oficials: l’entrega del cobert solidari a Caritas d’Urgell, el lliurament d’acreditacions del Curs Superior de les darreres dues promocions, l’entrega de guardons a entitats que fa 10 anys que col·laboren amb el Col·legi (Allianz i Previsora General), l’entrega de reconeixements a mediadors d’assegurances col·legiats de Lleida que fa 25 i 50 anys que ho són i l’entrega del premi 231 a Catalana Occidente.

El donatiu va ser entregat a la finca Prats, per la responsable de RSC, Rosa Maria Barrera. Com a representant de Càritas va rebre el donatiu Marta Fortuny, coordinadora general de l’entitat.

Les dues entitats van manifestar la satisfacció per les col·laboracions i aportacions fetes fins al moment. Aquesta donació es sumarà a l’ajuda que estem donant a les persones desplaçades…

“Hem arribat a la fatídica dada de 100 milions de persones innocents que han hagut de deixar-ho tot casa, família, amics, projectes de vida a causa d’algun conflicte”. Marta Fortuny

El president del Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Lleida va realitzar el discurs final fent una reflexió: el que ens agrada és estar entre companys. És una satisfacció representar aquest col·lectiu des del Col•legi de Lleida i des del Consejo General. Els mediadors d’assegurances sempre som aquí”. Després del sopar s’ha donat pas a l’actuació del monologuista i humorista sr. Corrales, gràcies al suport de Fiatc Assegurances. I, per finalitzar, s’ha amenitzat la festa amb música.

Des de Càritas Diocesana d’Urgell els agraïm de tot cor aquesta aportació, podeu seguir l’evolució de la campanya a https://www.caritasurgell.cat/collabora/ucraina-pagina-mare-collabora/

Gràcies per ajudar-nos a ajudar.

Moltes gràcies #somelquedonem

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís