8 infants gaudeixen de l’esport i l’anglès gràcies a la col·laboració amb Villart Logístic, el Club de futbol sala Balaguer Vedruna i l’acadèmia Kids&Us

L’empresa de transport de la capital de la Noguera ha becat 8 infants durant el curs escolar 21-22 en un programa que ha comptat amb la col•laboració de Càritas d’Urgell, l’acadèmia Kids&Us i el CFS Balaguer Vedruna

Aquesta setmana s’han reunit representants de l’empresa Villart Logístic, el Club de futbol sala Balaguer Vedruna, l’acadèmia Kids&Us i Càritas d’Urgell. El motiu de la trobada ha estat la valoració i renovació del conveni de col·laboració entre les 4 entitats per dur a terme l’acció social impulsada per l’empresa de transport que ha permès, durant aquest curs escolar, becar a 8 vuit famílies de la ciutat de Balaguer per participar en les activitats oferides per l’acadèmia i el club esportiu de la capital de la Noguera. En aquest cas Càritas d’Urgell ha estat l’entitat vehiculadora d’aquest programa. L’acció forma part del programa de responsabilitat social de l’empresa privada de transport i logística. Després de la col·laboració d’aquest curs escolar totes les parts de l’acord han quedat força satisfetes i ja han entaulat converses per donar-li continuïtat en el futur.
Aquest curs l’empresa de transport de la capital de la Noguera ha subvencionat les activitats de 8 famílies amb un import aproximat de 4.000 euros.

Més informació a https://www.balaguer.tv/lempresa-de-transport-villart-logistic-beca-8-infants-de-balaguer-per-poder-practicar-idiomes-i-esport/ Informa: Miquel Àngel Daviu Llovera

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís