99 famílies de l’Alt Urgell s’han beneficiat de les ajudes de llibres escolars pel curs 2022 – 2023

L’estiu està arribant a la seva fi, i la tornada a l’escola és una realitat. Nervis, insomni, il·lusió per retrobar-se amb amics… es tracta d’un moment especial que per desgràcia no tots els nens i nenes viuran de la mateixa manera.

A causa de la falta de recursos econòmics, molts infants hauran de començar un nou curs sense el material escolar necessari per seguir les classes. Pares i mares fan tot el possible per oferir el millor als seus fills, però per l’encariment de la vida a vegades no és fàcil.

Un any més, al Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell ha realitzat ajudes de llibres pel curs 2022 – 2023. S’han invertit 15.628,81 € per aquest tipus d’ajudes, aquestes han arribat a 164 alumnes de 11 escoles de l’Alt Urgell. 99 famílies s’han beneficiat d’aquest ajut, un 13% mes de famílies que l’any anterior.

L’accés a l’educació i els recursos que acompanyen a la tasca pedagògica són una necessitat bàsica i per molts pares suposen un cost molt elevat. Atorgant aquest tipus d’ajuts col·laborem a l’estabilitat econòmica de moltes famílies vulnerables. Càritas d’Urgell promociona aquest tipus d’ajuts, ja que l’educació és un dels pilars de desenvolupament de la nostra societat i contribueix en la prevenció del risc d’exclusió social.

A més a més, el pròxim mes de setembre iniciarem el reforç educatiu que duem a terme cada any al Centre Sant Ot.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís