Clients/es de bonÀrea i el Fons Social de Caixa Guissona recapten més de 17.800 € per a Càritas Catalunya

• Els diners es destinaran en ajudar als refugiats arribats del conflicte d’Ucraïna i d’altres conflictes d’arreu del món, a través de targetes de compra bonÀrea.
  • L’import recaptat a través de les botigues bonÀrea i compres online ha estat de 12.827,08 €, i l’aportació de bonÀrea a través de CaixaGuissona de 5.000 €.

Guissona, 1 de setembre de 2022.- bonÀrea ha entregat 17.827,08 € a Càritas Catalunya que repartirà amb targetes de compra bonÀrea a las famílies refugiades i migrants acollides a la comunitat per a que puguin adquirir productes d’alimentació.

L’aportació econòmica recaptada es destinarà a persones refugiades pel conflicte d’Ucraïna i d’arreu del món que han provocat el seu desplaçament forçós, així com a persones migrants que estant rebent l’atenció per part de les Càritas diocesanes amb seu a Catalunya. La gestió dels ajuts a les persones beneficiàries es farà a través de l’entrega per part de Càritas de targetes de compra bonÀrea a les famílies.

Aquest projecte beneficiarà directament a més de 357 persones arreu de Catalunya.

L’acte d’entrega s’ha celebrat aquest migdia a Guissona, a les oficines centrals de bonÀrea, on el President, el Sr. Jaume Alsina, la Directora de Botigues bonÀrea, la Sra. Teresa Alsina, i el Director General de CaixaGuissona, el Sr. Daniel Marsol, han rebut al President de Càritas Catalunya, el Sr. Francesc Roig, i el Director de Càritas Urgell, el Sr. Josep Casanova.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís