Tornada a l’escola després de l’estiu a la Vall d’Aran

A l’estiu les activitats en el Centre de Càritas a Vielha no s’han aturat, oferint a 11 nens i nenes de primària la possibilitat de participar en activitats lúdiques, esportives i de reforç educatiu durant 4 setmanes entre els mesos de juliol i agost. Hem fet cada dia una estona de reforç educatiu, perquè no se’ns oblidessin les matèries que havien après durant el curs escolar, però també hem gaudit d’estones més lúdiques anant d’excursió, a la piscina, pintat un mural i moltes coses més.
Però ara tocava tornar a l’escola, i per a això és necessari material escolar i llibres. Durant l’estiu, com ja portem fent molts anys, hem ajudat a 26 famílies de la Vall amb infants de primària o secundària amb l’ajuda per llibres S’han ajudat a 26 nens i nenes de primària i secundària de tota la Vall. L’import total de les ajudes ha ascendit a 3.101,81 €.
Una vegada començat el curs seguirem, com cada any, oferint suport a les famílies i els seus fills i filles que necessitin reforç escolar. Tots els dilluns i dimecres d’una forma divertida, promovent la solidaritat i el treball en equip, ajudem als infants a millorar les seves capacitats i autoestima, i és que a Càritas, la persona és el centre.

La col·laboració de les persones voluntàries és imprescindible per desenvolupar projectes com el de reforç educatiu per això demanem la col·laboració de totes aquelles persones que disposin d’una hora a la setmana per fer voluntariat.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís