Curs d’atenció a  la gent gran a Puigcerdà

Curs a Càritas Puigcerdà per donar una sortida més al món laboral.

Des de la passada setmana i fins el mes de novembre, Càritas Urgell ofereix a Puigcerdà el curs d’Atenció a la Gent gran, destinat a participants que estan realitzant un itinerari personalitzat dins el Programa laboral de l’entitat. Aquest participants estan buscant feina i tenen l’oportunitat de dur a terme formació ocupacional de manera gratuïta que els ajudarà a fomentar les seves competències laborals. Aquest curs ofereix als seus participants 40 hores de formació tant teòrica com pràctica i va dirigit a persones que busquen incorporar-se en aquest sector del mercat laboral. La finalitat de la formació és millorar la seva qualificació professional i capacitat d’inserció mitjançant el perfeccionament de la cura a la gent gran.

El curs d’atenció a la gent gran, l’imparteix el centre acadèmic System i són 10 persones inscrites. És un curs multidisciplinari, impartit per diferents professionals amb amplia experiència en el sector que enriqueix molt els continguts del curs.

Gràcies a aquest cursos i als itineraris personalitzats que es fan des de el centre de Càritas Puigcerdà, l’any 2021 es van inserir 10 persones al món laboral.

Aquest curs està finançat pel Programa Operatiu d’Inclusió social y economia social – POISES 2022 i Inditex – Caritas Española 2020 – 2022 “Empleo en igualdad de oportunidades año 2022”.

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish