A petició de l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, el Sant Pare Francesc ha concedit al M.I. Mn. Josep M. Mauri i Prior, exRepresentant personal del Copríncep Episcopal i Vicari General del Bisbat, i al Sr. Josep Casanova i Obiols, Director voluntari de Càritas Diocesana d’Urgell,  l’alta distinció pontifícia de la Medalla Pro Ecclesia et Pontifice.

Aquesta Condecoració, instituïda pel Papa Lleó XIII el 1888, suposa un gran reconeixement a la tasca de sacerdots i laics a favor de l’Església Catòlica i els ha estat concedida en agraïment i reconeixement pel seu treball i per la seva alta responsabilitat en les tasques que han desenvolupat al servei del Copríncep Episcopal i del Bisbat d’Urgell i amb repercussió sempre positiva per a la comunitat eclesial catòlica del Principat d’Andorra i el Bisbat d’Urgell.

Mons. Vives ho va fer públic a la reunió del Consell Pastoral diocesà de dissabte dia 2, i va assenyalar en referència a la distinció que han rebut, que la Santa Seu vol palesar el valor que té dedicar llargs anys de la pròpia vida al servei de l’Església i del seu testimoniatge de fe i amor enmig del món.

Mons. Josep M. Mauri ha estat el Representant personal del Copríncep des del 2012 fins el 2023 treballant estretament amb el Copríncep episcopal i des de l’any 2015 és Capellà de Sa Santedat. Continuarà exercint com a Vicari General de la Diòcesi d’Urgell i Director del Museu Diocesà.

El Sr. Josep Casanova, és Director voluntari de Càritas Diocesana d’Urgell des de l’any 2005, està casat, i és pare de dos fills. Sota la seva Direcció s’han impulsat diverses iniciatives de Càritas Diocesana innovadores com la creació d’una empresa d’inserció de treball ò d’un Centre Especial de Treball per a persones amb discapacitat, així com diverses seus dels Serveis de Càritas dicoesana a l’ample del Bisbat..

El dissabte dia 13 de gener el Copríncep Episcopal els imposarà les distincions en una cerimònia solemne al Palau Episcopal a les 12 h.

#alesfosques

Altres
Terms

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum
ES36 2100 0018 1702 0051 6790
BIZUM 33449
Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

2 comentaris de “Mons. Josep M. Mauri i el Sr. Josep Casanova condecorats amb la Medalla Pro Ecclesia et Pontifice

1. Paul1475 diu:

Мадонна, икона поп-музыки и культурного влияния, продолжает вдохновлять и поражать своей музыкой и стилем. Её карьера олицетворяет смелость, инновации и постоянное стремление к самовыражению. Среди её лучших песен можно выделить “Like a Prayer”, “Vogue”, “Material Girl”, “Into the Groove” и “Hung Up”. Эти треки не только доминировали на музыкальных чартах, но и оставили неизгладимый след в культурной и исторической панораме музыки. Мадонна не только певица, но и икона стиля, актриса и предприниматель, чье влияние простирается далеко за рамки музыкальной индустрии. Скачать mp3 музыку 2024 года и слушать онлайн бесплатно.