Càritas Urgell celebra 20 anys de la marca solidària Grapats, impulsant l’ocupació i la sostenibilitat

La Seu d’Urgell, 3 de març de 2024 – En el marc de la commemoració del 20è aniversari de la marca de roba solidària Grapats, Càritas Urgell celebra dues dècades de compromís amb la comunitat i l’entorn mitjançant la seva iniciativa innovadora.

El 5 de març de 2004, Càritas Urgell va inaugurar la botiga de roba de segona mà a la Seu d’Urgell, marcant l’inici d’una empresa amb un objectiu clar: donar valor afegit a la roba usada per fomentar la inserció laboral. Amb el suport fonamental de voluntàries com la Pilarín, la Begoña i l’Anna, la iniciativa va prendre volada, culminant en l’establiment de l’empresa d’inserció laboral Nougrapats el 2015.

Ara, amb una xarxa consolidada de quatre botigues, una nau industrial i cent contenidors, Grapats s’ha integrat amb èxit al projecte Moda Re de Càritas Espanyola. Aquesta unió redobla els esforços per generar ocupació social i sostenible, promoure una economia solidària i ètica, i contribuir a la protecció del planeta.

El compromís continu de Grapats no només respon als reptes socials i ambientals de l’actualitat, sinó que també serveix com a exemple inspirador per a altres iniciatives similars arreu del territori.

En aquest aniversari, Càritas Urgell vol expressar el seu reconeixement a tots els col·laboradors, voluntaris i clients que han fet possible aquesta història de èxit, reafirmant el seu compromís de continuar treballant per un futur més just, sostenible i solidari per a tothom.

#alesfosques

Altres