Càritas d’Urgell s’afegeix com cada any a la campanya institucional de Nadal engegada des de la Confederació de Càritas espanyoles que, en aquesta ocasió, porta per títol “Sense tu, no som nosaltres”. En els darrers tres anys, Càritas a través de la campanya “Una societat amb valors és una societat amb futur” ha convidat a portar a la pràctica i compartir una sèrie de valors que acosten a viure unes relacions més humanes i més justes: la comunió, la participació, la diversitat i la gratuïtat. Ara es presenten dos nous valors, la fraternitat i el compromís. D’aquesta manera, continua l’aposta per construir un espai comú i global, de tots i per a tots, on la identitat de ser persona recupera el seu sentit ple a la llum dels valors de l’Evangeli i on les persones més vulnerables, pobres i excloses poden trobar esperança i recuperar el sentit de la vida. La campanya que s’inicia ara i es perllongarà fins a finals del mes de març té previstes, entre d’altres actuacions, la distribució de cartells, díptics i altres materials entre les parròquies, accions encaminades a promoure el consum responsable,... tot això acompanyat de la seva corresponent difusió per tal d’arribar al major número de persones de la nostra diòcesi.

Escriure un comentari

Códi de seguretat