Dimecres 27 de maig a les 16:30 els voluntaris/es de Càritas de la Seu es van reunir a la seu de Nougrapats. La trobada va ser presidida per Mn. Xavier Parés (president de Càritas a La Seu), Lluís Nodar (director de Càritas La Seu) i Josep Casanova (director de Càritas d’Urgell); també hi van assistir el coordinador de voluntariat, Xavier Bonet, i treballadors/es de Càritas de la Seu i Nougrapats.
El director de Càritas Diocesana, Josep Casanova, va presentar l’empresa d’inserció Nougrapats posant èmfasi en l’objectiu principal del projecte: la inserció laboral de persones en risc d’exclusió i posant també en rellevància la cabuda i necessitat de voluntaris al projecte.
Es va aprofitar també per explicar als voluntaris les activitats de Càritas durant l’any 2014 a la ciutat i comarca. En els seus parlaments Lluís Nodar i Mn. Xavier Parés van parlar de la importància de la identificació amb Càritas sense personalismes ni protagonismes.
En acabar el gerent de Nougrapats, Toni Cadena, va conduir la visita  dels/les voluntaris/es a les instal·lacions de l’empresa.

Escriure un comentari

Códi de seguretat