Aquest dissabte 27 de novembre, l’ Arquebisbe i President de Càritas Diocesana d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives ha presidit la XXXª sessió del Consell Diocesà que s’ha reunit, en aquesta ocasió, en el Santuari del Sant Crist de Balaguer. La trobada, que ha comptat amb una important participació de representants de les diferents Càritas parroquials de la diòcesi d´Urgell, ha servit per presentar les activitats realitzades per l’entitat des de gener fins al setembre d’enguany. L’actual crisi econòmica i especialment les dificultats de moltes famílies per cobrir les necessitats més bàsiques estan molt presents en tota l’activitat diària de Càritas. També cal destacar la presentació oficial de la web de Càritas diocesana d’Urgell que pretén ser una eina que permeti millorar el coneixement de l’entitat tant a nivell intern com extern. Una web concebuda per oferir i donar un veritable servei a la societat i per seguir ajudant a ajudar. La presentació dels eixos principals de la campanya de Nadal, sota el lema “Sense tu, no som nosaltres”, van ser altres dels punts tractats a la reunió. Una campanya que va començar aquest mes de novembre i es perllongarà fins al mes de març de l’any vinent. Entre les actuacions previstes destacar, entre d’altres, les accions per tal de promoure un consum responsable, la seva difusió a través de cartells, díptics i mitjans de comunicació, sense oblidar la identitat cristiana de la mateixa. En el Consell també han estat presents el Delegat Episcopal de Càritas diocesana d’Urgell, Mn. Jaume Mayoral i el Director diocesà, Josep Casanova, entre d’altres.

Escriure un comentari

Códi de seguretat