Els infants són el nostre futur i per tant no podem girar la mirada davant la realitat que ens ocupa i no procurar de millorar la seva participació educativa/emocional.

Per això volem donar resposta des de Càritas Val d’Aran  obrint una nova campanya de recerca de voluntaris que vulguin fer l’acompanyament educatiu.

El projecte pretén acompanyar els alumnes a adquirir hàbits d’estudi, , cercar motivacions en els continguts i  facilitar-los un espai adequat per a fer els deures i que els permeti relacionar-se amb nens i nenes de la seva edat amb activitats que treballen diferents valors.

Competències i aptituds que ha de tenir la persona voluntària:

• Ha de tenir més de 16 anys i coneixements en les matèries curriculars que es donen en els diferents cursos.
  • Ha d’agradar-li el tracte amb menors; tenir paciència, empatia; transmetre valors de convivència amb accions, activitats i paraules.
  • Ha de ser participatiu i comunicatiu tan amb els nens i nenes com amb l’entitat. Tenir un esperit de la solidaritat i entrega generosa del millor d’un mateix.
Durada i dedicació: 2 hores setmanals durant el curs escolar 2018-2019

L'activitat es realitzarà al Centre de Caritas Val d'Aran situat a l'Av. Maladeta nº14 de Vielha. Per a informació i inscripcions us podeu dirigir al mateix centre, trucar al telèfon 973641357 o enviar un mail a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Escriure un comentari

Códi de seguretat