Aquest mes d’octubre ja han començat els cursos gratuïts que impartim al centre de Càritas Puigcerdà. Enguany hem posat en marxa el curs de català, el curs d’alfabetització en castellà i el curs de francès inicial.  La resposta dels usuaris ha estat molt positiva i ha començat tothom amb moltes ganes, tant els alumnes com els voluntaris.

Els dilluns s’imparteix el curs d’alfabetització , on els participants aprenen a escriure i a parlar en castellà. Els dimarts realitzem  el curs de català inicial i els divendres  el de francès per tal que els usuaris puguin ampliar els seus coneixements de cares a la inserció laboral. Els grups són força reduïts i és tot un avantatge per als aprenents, ja que l’atenció és més individualitzada. Les classes duren una hora i són molt dinàmiques amb material molt visual i una actitud molt motivadora.

La llengua és una eina molt necessària pel que fa  a la inclusió social i, des de Càritas, estem disposats a ajudar donant els mitjans adequats a totes aquelles persones que estiguin interessades a millorar els seus coneixements.

Escriure un comentari

Códi de seguretat