El projecte de Reforç Educatiu inclou, a Balaguer, des d’inicis de febrer, una aula d’acollida per a alumnes nouvinguts. Arrel de la demanda realitzada per algunes families, deguda a la supressió d’aquestes aules a les escoles, es va creure necessari organitzar i oferir un espai per a ajudar a que els nois i noies que fa poc temps que viuen a Balaguer, aprenguin més ràpidament català i en conseqüència, es puguin integrar més ràpidament a les escoles i a la societat. Gràcies a la col•laboració de l’Esther, una mestra d’educació especial amb molts anys d’experiència en aules d’acollida, s’ofereix aquest servei, al centre St. Domènec, per un nombre reduït d’alumnes. Un altre projecte que s’ha iniciat dins de Reforç Educatiu és el d’inclusió d’antics alumnes, que després d’haver vingut durant anys com a alumnes, i continuant tenint ganes de venir tot i quedar fora del projecte per l’edat que tenen, assisteixen a Reforç Educatiu, alguns dies com a alumnes i alguns dies com a voluntaris, ajudant als més petits a millorar el seu rendiment acadèmic tal i com anys enrera altres voluntaris van fer amb ells.

Escriure un comentari

Códi de seguretat