Els més petits protagonistes campanya recollida solidària a PontsDes dels Serveis Socials de l`Ajuntament i la Càritas Parroquial de Ponts s`ha realitzat una Campanya de recollida de productes d`higiene de primera necessitat per poder fer arribar a famílies i col•lectius amb dificultats socials i econòmiques de Ponts i el seu entorn. Aquesta campanya s`ha dut a terme amb col•laboració de la Llar Infantil Municipal i l`Escola de Ponts. Una vegada acabada la recollida es farà arribar a través dels serveis socials a les persones i infants que ho puguin necessitar. No cal dir que des dels més petits fins als més grans han col•laborat amb moltes ganes en aquesta Campanya Solidària. Els alumnes s`han adonat de com també podem ser solidaris des de ben petits i com poden contribuir a fer un món més just i més digne per a tothom, especialment per als més menuts. Aquesta activitat i altres semblants són ben presents a les nostres parròquies, escoles i altres entitats que volen educar i caminar des de la solidaritat i l`ajuda als altres. Com diu Càritas, "ajuda`ns a ajudar", i això a totes les edats és una bona màxima de vida, d`aprenentatge i de fe.

Escriure un comentari

Códi de seguretat