L`any passat, des de Diocesana es van donar ajudes econòmiques per 132.000 euros,i al maig d`aquest any portem més de 70.000 euros , pel que la projecció a final d`any es preveu de 180.000 euros . Motivats per aquest increment de despesa i també per les problemàtiques socials , en especial amb infància, engeguem aquesta nova campanya de captació de fons amb 3 objectius: a) Testimoniar la nostra fe amb una acció de l`Església diocesana pel que fem coincidir inici campanya amb la celebració de l`assemblea diocesana del proper 15 de Juny . b) Sensibilitzar a la societat davant la situació de precarietat econòmica de moltes famílies del nostre entorn, principalment amb els mes febles com son els infants c) Obtenir 50.000 euros per poder atendre aquestes necessitats. En aquest sentit, cal recordar que quan una Càritas parroquial detecta una necessitat i no disposa de fons, pot comptar amb la col•laboració de Càritas Diocesana . La durada de la campanya és del 15 de juny al 31 d`agost.

Escriure un comentari

Códi de seguretat