Aquest mes d`octubre, el diumenge dia 20, farà un any de la Trobada de Voluntaris de Càritas de tota Catalunya a Barcelona, una jornada que la majoria encara tenim molt present en el record i en el cor. Uns dels moments més esperat va ser la Xerrada del Cardenal Óscar Andrés Rodríguez Maradiaga, que el va titular "Els voluntaris de Càritas, portadors d`esperança", unes paraules que van ser molt agraïdes i aplaudides pels quatre mil voluntaris que omplien el Fòrum de Barcelona. Un discurs on el cardenal Maradiaga va anar desgranant la tasca i la importància dels voluntaris en el sí de l`Església i també de la societat. Al final ens recordava que "Gràcies a vosaltres, voluntaris i voluntàries, per a molts pobres l`esperança té un nom: CÀRITAS!". Per aquest motiu des de Càritas Catalunya s`ha publicat un petit llibret de 36 pàgines que vol recordar i tornar a agrair als 10.000 voluntaris de Càritas a Catalunya la seva tasca entregada i que com ens diu el text són l`esperança d`una societat en crisis econòmica i de valors. A més el llibret recull les intervencions de la Presidenta de Càritas Catalunya, la Sra. Carmen Borbonès i del Cardenal i bisbe delegat de Càritas a la Tarraconense, Mons. Lluís Martínez Sistach. I per donar al material un millor profit catequètic i formatiu s`ha acompanya amb unes pautes de lectura, que pot ser una bona eina per treballar en grups, com una catequesis per a voluntaris i voluntàries de les nostres Càritas Parroquials, o grups de les nostres parròquies diocesanes.

Escriure un comentari

Códi de seguretat