El dia 18 de setembre a Càritas Puigcerdà ha començat dos taller: un de noves tecnologies i l`altre de la llar. El cursos estan dins el Programa Operatiu, Cofinanciat per Fons Social Europeu, l`objectiu del qual és millorar l`empleabilitat dels participants. Pel que fa al taller de noves tecnologies es treballaran dos blocs: el primer de continguts d`Internet i navegadors (navegar per internet, buscar, recopilar, guardar, imprimir, cercar informació, editar missatges, correu electrònic, adjuntar fitxers, etc,...)i un segon bloc serà treballar processadors de textes, taules, etc,.. Iniciem el curs amb una decena de participants que assistiran a les nostres classes dos cops a la setmana amb una duració d`una hora i mitja cada sessió. El taller de la llar tindrà una durada gairebé de 3 mesos. Uns deu participants realitzaran una sessió setmanal de dues hores, on els continguts treballats serán tant teòrics com pràctics de tècniques de neteja de la llar i de treballs domèstics.

Escriure un comentari

Códi de seguretat