Càritas ha començat la darrera setmana d`octubre el projecte de reforç educatiu per a infants a Balaguer. El projecte es duu a terme a les instal•lacions de Caritas, situades al Centre Sant Domènec. Aquest projecte va adreçat a nens i nenes de primària que necessiten una activitat de reforç en l`estudi, en habilitats socials, hàbits de comportament. En aquest moment, la nostre entitat atén a 50 nens i nenes procedents de les diferents escoles de Balaguer. Els horaris son: el dilluns, dimarts i dijous de 17,00 a 18,15h. Durant aquesta estona els nens estan acompanyats per voluntaris i voluntàries vinculats amb Càritas, amb els qui duen a terme activitats de lleure i també de reforç en les matèries escolars en les que tenen més dificultats. Calen més voluntaris, persones que estiguin disposades a transmetre valors humans i coneixements als infants que han de formar la societat del futur. Des d`aquí volem fer una crida a totes aquelles persones que tenen disposició de col•laborar en el projecte, per a què s`adrecin a les instal•lacions de Càritas situades a la Plaça Josep Carner-Ribalta de Balaguer o bé al telèfon 973 443320.

Escriure un comentari

Códi de seguretat