CaixaBank, a traves l`Obra Social de la Caixa, ha fet el lliurament d`un donatiu de 6.000,00 euros a Càritas d`Urgell. Han fet el lliurament de manera personal al Director de Càritas d`Urgell Josep Casanova, els directors de l`entitat a la Plaça de la Seu d`Urgell, i la Sra. Anna Súria, directora de l`Àrea de Negocis de l`entitat. Aquesta col•laboració de l`Obra social de la Caixa va destinada a donar suport i fer possible el servei d`ajudes econòmiques de Càritas a la Seu d`Urgell i la seva comarca i àrea d`influència. Càritas ha ates 156 famílies de La Seu d`Urgell i de la comarca, amb diverses intervencions i amb ajuts econòmics per un total de 44.633 euros. Les actuacions de suport s`han dut a terme des de el punt d`atenció de La Seu d`Urgell, des de l`u de gener de 2013 i fins el 30 de setembre. Cal remarcar que del total de 44.633 euros, 12.317 euros s`han destinat a becar llibres escolars a 103 nens i nenes. La situació actual porta a la nostra entitat a seguir empenyent: l`ajuda privada ha de mantenir-se i augmentar -si és possible-. Tots hem de incrementar esforços. Els nivells de pobresa segueixen sent greus, i malgrat això, hi ha retallades dels ajuts i de la inversió social en favor dels afectats per la crisi de les institucions administratives públiques. En nom de la responsabilitat col•lectiva que tots tenim, Càritas agraeix aquesta i tantes col•laboracions anònimes que ens ajuden a fer possible el servei que tenim encomanat, es el de treballar per i amb les persones més febles de la nostra societat.

Escriure un comentari

Códi de seguretat