Aquest dimarts 10 de desembre Caritas Internationalis, i per tant les Càritas de 163 països d`arreu del món, ens fan una crida a participar en la jornada "Una sola família humana, aliments per a tothom". Una jornada que ens vol tornar a recordar que ens cal ajudar i pregar per poder acabar amb la pobresa del nostre món. Avui ens demanen que a nivell personal o amb grup poguem dedicar una estona de pregària confiada al Senyor i demanar aquest canvi tant necessari per la humanitat, que la pobresa de les persones deixi d`existir i puguem compartir la riquesa i els aliments que la Terra ens ofereix amb escreix. A casa nostra la iniciativa està avalada per les Càritas de la Confederació Espanyola, que són 68 i també amb el suport de l`organització catòlica Mans Unides. Al llarg del dia d`avui i per afegir-nos a aquesta ona universal que anirà per arreu del món, d`una punta a l`altra del planisferi, només ens cal oferir el petit gest d`una pregària que sumada a la de milers de creients podrà il•luminar amb força les nostres terres, clamant i denunciant que un món nou és possible. Amb la coincidència afegida del funeral del gran líder dels drets humans Nelson Mandela, que va lluitar en el seu país Sudàfrica per aquesta lluita pacífica pel repartiment de la riquesa entre totes les ètnies que hi conviuen, des de la igualtat i la convivència.

Escriure un comentari

Códi de seguretat