Càritas parroquial de Ponts va fer una recollida d`aliments en el marc del diumenge tercer d`Advent, diumenge de l`Alegria, l`alegria de poder ajudar als altres. Però no n`hi ha prou amb la recollida –enguany s`han doblat els kilos d`aliments–, sinó que ens cal educar a les generacions més joves, una educació en valors. Així, un dels grupets de confirmació va oferir tota una tarda per la classificació dels tres palots d`aliments recollits. Una feina que a més de donar-los la oportunitat d`ajudar a Càritas, els ajuda a valorar la tasca que ens cal fer entre totes i tots per a construir un món millor. En acabar la feina van agrair l`experiència i encara van tenir temps per jugar una estona abans de tornar a casa per fer els deures de l`escola. Ara els voluntaris més grans de la parroquial faran els lots que seran repartits d`una manera discreta a les famílies necessitades de la nostra població i també de l`entorn. Des d`aquí, agrair la feina feta pel nostre voluntariat; ja veieu que també n`hi ha de ben joves. I us recomanem la visita a aquest vídeo de sensibilització del voluntariat: http://youtu.be/ms3plDH97GM

Escriure un comentari

Códi de seguretat