L`obra Social la Caixa a Balaguer ha signat aquesta setmana els convenis de col·laboració del 2013 amb les diferents entitats socials de la ciutat i la comarca. En total, la Caixa ha destinat dels seus beneficis 60.916 euros a Creu Roja La Noguera, al projecte Àgape del Banc d`Aliments, Càritas, l`Associació de disminuïts l`Estel i a petites associacions. L`Obra Social la Caixa també ha finançat amb 400.000 euros la Restauració de Santa Maria de les Franqueses dins del Programa Romànic Obert i ha aportat mig milió d`euros en la construcció del nou edifici Taller de l`Associació de disminuïts l`Estel. La voluntat de l`entitat per al 2014 és seguir aportant part dels seus beneficis en projectes socials.

Escriure un comentari

Códi de seguretat