Càritas Urgell engegarà pels proper dos anys un pla estratègic per a la gestió interna, segons que es va parlar a la reunió del seu Consell el dissabte dia 15 de març. A la trobada es va fer un balanç de la gestió en el darrer any. L`entitat ha invertit un total de 543.400 euros, un 78% dels quals han anat a parar a l`àmbit social: 2.514 persones han estat les beneficiaries d`aquest ajut social. 246 voluntaris estan actius en els diferents projectes, i hi han dedicat quasi 35.000 hores a fer la gestió d`aquests projectes, en l`àmbit de la formació, l`acompanyament d`infants, el banc d`aliments i la gestió de la roba als robers. Càritas fa tota aquesta gestió amb el suport de 241 socis i donants, 13 persones contractades. Hi ha tres centres d`activitats, set punts d`atenció i serveis als usuaris i 10 punts de distribució d`aliments. El Consell va ser presidit per l`Arquebisbe d`Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, i hi van assistir el Delegat Episcopal de Càritas, Mn. Jaume Mayoral i el Director, Sr. Josep Casanova.

Escriure un comentari

Códi de seguretat