En la seva primera edició, el jurat, presidit per la "Defensora del Pueblo" Sra. Soledad Becerril, ha acordat concedir per unanimitat el Premi "Institució del Defensor del Poble", a Càritas Espanya i a les persones que integren el seu gran equip, tant els professionals com els nombrosos voluntaris que col•laboren amb l`entitat. El Premi "Institució del Defensor del Poble" està dotat amb 6.000 euros i reconeix el treball d´entitats o organitzacions no governamentals (ONG) que contribueixen, amb la seva col•laboració, al desenvolupament de la tasca que realitza el Defensor del Poble. Els membres del jurat han premiat a aquesta organització per la seva "continuada i renovada tasca en la defensa dels Drets de les persones en els difícils moments que travessa Espanya". També han destacat "l´especial sensibilitat" de Càritas per conèixer i tractar els problemes més urgents de la societat i han lloat "la profunditat dels seus informes", que suposen un "toc d´alerta a les consciències". http://www.defensordelpueblo.es/es/Prensa/Institucional/Actividades/contenido_1414686919907.html

Escriure un comentari

Códi de seguretat