A través d’itineraris personals d’inserció, el Programa Laboral de Càritas d’Urgell Activa’t, Cofinançat pel Fons Econòmic Europeu, treballa per la millora de l’ocupabilitat de les persones a través de la formació i de les habilitats socials, amb l’objectiu final de la inserció. Des de principis de febrer, les aules dels centres d’activitats de Balaguer, La Seu d’Urgell i Puigcerdà s’han obert per rebre a més de 60 alumnes que s’han inscrit a les diferents activitats programades per aquest primer semestre de l’any: Cursos d’ Alfabetització, Llengua Catalana i Castellana, Informàtica, Lampisteria, Jardineria, Agricultura ecològica, Costura, Dietètica i nutrició... De la mà dels tècnics professionals de l’entitat, i amb l’ajuda immesurable d’un gran nombre de voluntaris, Actíva’t vol arribar a ser una eina clau per a la millora de l’ocupabilitat de les persones amb l’objectiu final de la inserció laboral. Si hi esteu interessats, encara queden algunes places lliures!!! Apunteu-vos al Centre d’activitats més proper: Càritas Puigcerdà, al carrer Querol número 3, telèfon 972.140.174 Caritas la Seu (Centre Sant Ot), al carrer Bisbe Guitart, 27-29, telèfon 973.360.815 Càritas Balaguer (Centre Sant Domènec), a la plaça Josep Carner-Ribalta, s/n, telèfon 973.443.320

Escriure un comentari

Códi de seguretat