Avui dijous, 26 de febrer, a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, a Barcelona, ha tingut lloc la presentació de l’Informe de la Fundació FOESSA (Foment d’Estudis Socials i de Sociologia Aplicada) sobre exclusió i desenvolupament social a Catalunya, amb els resultats de l’Enquesta sobre Integració i Necessitats Socials, 2013.

L’acte ha estat presidit pel cardenal arquebisbe de Barcelona i responsable episcopal de Càritas Catalunya, Lluís Martínez Sistach, acompanyat de la Dra. Carme Borbonès, presidenta de Càritas Catalunya, del Sr. Francisco Lorenzo, coordinador d’Estudis, Comunicació, Sensibilització i Incidència de Càritas Espanyola, i del Dr. Àngel Belzunegui, director de la càtedra d’inclusió social de la Universitat Rovira i Virgili, de Tarragona.

Han estat presents a l’acte, els representants de les Càritas Diocesanes dels deu bisbats de la Tarraconense, directors i entre ells, Mn Jaume Mayoral, delegat episcopal de Càritas d’Urgell

Escriure un comentari

Códi de seguretat