L'empresa d´inserció laboral de Càritas Nougrapats ha signat aquest matí un conveni de col·laboració amb l´entitat Caixabank, a través de la qual Nou Grapats rebrà un ajut de 6.000 euros per la compra de contenidors de recollida de roba a l'Alt Urgell.
Han intervingut a l´acte la Sra. Anna Suria, Directora Area Negocia de Caixabank, els directors de la plaça de La Seu de l´entitat i l'administrador de Nougrapts Sr. Josep Casanova. Aquesta col·laboració de l'Obra social de La Caixa va destinada a donar suport i fer possible el desenvolupament del nou projecte d´inserció laboral de Càritas.
NOUGRAPATS és una empresa d'inserció sociolaboral promoguda per Càritas d'Urgell que te per missió facilitar la inserció sociolaboral i l'ocupabilitat, principalment dels col·lectius en atur jove i de llarga durada, mitjançant una experiència real de treball, el desenvolupament d'itineraris personalitzats d'inserció, i la intermediació laboral entre el teixit social i les empreses.
Aquest conveni s´afegeix al contracte de lloguer d'un local comercial a La Seu d'Urgell que estarà situat en una zona molt cèntrica entre Buildingcenter i Nougrapats, passat 18 de març. La finalitat del local es situar-hi les instal·lacions d'una nova botiga per vendre roba i productes de comerç just, a l'Avinguda Saloria, 34, de La Seu d'Urgell.
En nom de la responsabilitat col·lectiva que tots tenim, Càritas agraeix aquesta i tantes col·laboracions anònimes que ens ajuden a fer possible el servei que tenim encomanat, es el de treballar per i amb les persones més febles de la nostra societat.

Escriure un comentari

Códi de seguretat