No tenim paraules per expressar el desconsol davant la pèrdua de vides humanes i les terribles situacions de malaltia que s’estan vivint com a resultat de la pandèmia; gairebé 14 milions de persones contagiades al món i més de 2,5 milions de persones mortes.

Una realitat que a Espanya ha arribat a més de 3 milions de persones contagiades i gairebé 70.000 persones mortes des que es declarés la pandèmia al març de 2020. Són xifres insuportables amb una tragèdia individual darrere de cada número.

La solidaritat dels nostres voluntaris, donants i col·laboradors ens ha permès seguir estant a prop de les persones més desfavorides en un context d’emergència sanitària. Aquest compromís ens ha permès enfortir els nostres programes d’atenció i reinventar-nos per seguir estant a prop d’aquells que més ho necessiten. Hem sentit clarament com cada gest, per petit que sigui, compta.

On va el meu donatiu?

El teu donatiu ens servirà per ajudar i per atendre a les persones més vulnerables del teu voltant. Les conseqüències d’aquesta emergència sanitària està sacsejant les vides de les persones que atenem des de Càritas.

Cada gest compta per generar esperança

Arriba Nadal. I amb ella els arbres plens de llums, els sopars envoltats de la família, els brindis compartits, els feliços i alegres nadales plens d’esperança… La pandèmia ha fet que 1 de cada 5 persones, aquest any, no puguin tenir un feliç Nadal. Ni tant si vols les podran celebrar.

Sabies què…

El 30% de les famílies no tindran una llar digne on celebrar aquestes festes.

Més de 280.000 persones ni tan sols podran comprar aliments per al dia de Nadal.

Més de 363.000 persones passaran a al 2021 sense ni un sol abraçada i en absoluta soledat.

Bon Nadal, però per a tothom

Campanya emergència COVID-19

Apunta't al nostre Butlletí