Els alumnes de la UEC Balaguer visiten l’Acadèmia de Suboficials de Talarn

El passat divendres 30 d’octubre, els alumnes de la UEC Balaguer van visitar l’Acadèmia General Bàsica de Suboficials a Talarn, on van poder veure les activitats que es realitzen a la mateixa, van visitar el pavelló esportiu, la piscina coberta, les habitacions i aules dels militars que reben la seva formació durant aquest curs, així com la biblioteca, la zona de control i comunicació, i el museu; alhora van poder parlar una estona amb el Sr. Coronel Director D. José Andrés Luján i rebre una xerrada a càrrec del Suboficial Major Sr. Severo Viñuales sobre el concepte Disciplina en les versions civil i militar; van poder presenciar als grups d’alumnes de l’Acadèmia realitzant entrenaments de preparació física.
Aquesta activitat queda establerta dins l’assignatura d’Aprenentatge extern que realitzen durant el present curs acadèmic al centre de Càritas d’Urgell a Balaguer, els alumnes de la UEC Balaguer.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís