Entrega dels ninots Patu’s a la llar d’infants de les voluntàries de Càritas d’Urgell del centre Sant Domènec

Des del curs de costura que es realitza a l’Espai Grapats del centre Sant Domènec de Càritas d’Urgell a Balaguer, s’han realitzat i entregat a la llar d’infants Patufet de Balaguer uns patu’s, rèpliques de joguines de la seva imatge corporativa, amb la qual els nens i nenes del centre podran jugar i gaudir de les mateixes i utilitzar-les pels docents en els seus projectes educatius pertinents.
Amb aquesta entrega dels ninots fets amb material reciclat, es vol aconseguir, conscienciar a pares, educadors i als més menuts, l’idea de reciclatge de roba per poder-li donar una segona oportunitat i a la vegada gaudir d’una estona entretinguda fent manualitats. A la vegada, també valorar la gran tasca de voluntariat i l’aprofitament de l’Espai Grapats per aprendre, passar una estona agradable i donar una segona vida a materials reciclats.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís