“Hem de continuar treballant amb més compromís que mai al costat dels que més ens necessiten”

El passat divendres 25 Marta Fortuny, Coordinadora General de Càritas diocesana d’Urgell, ens feia arribar el seu missatge davant els moments difícils que estem vivint, fent incís que gràcies a treballadors, voluntaris, col·laboradors, socis i donants es pot dur a terme la tasca de Càritas: “I això o podem fer gràcies a tots vosaltres”.

En l’actual situació que estem vivint a l’estat espanyol la necessitat s’ha multiplicat per tres, no per això Càritas ha parat d’atendre a qui més o necessita, sinó que ara més que mai ajudem a diàriament a moltes persones que piquen a la nostra porta en cerca d’ajuda.

Davant d’aquesta perspectiva des de Càritas Catalunya s’ha llençat una campanya: “Càritasx3”, amb un clar objectiu, si la necessitat s’ha triplicat, tripliquem les donacions. Fortuny matisava: “… sabem que les necessitats de les persones s’han triplicat, però també estem convençuts que la resposta que hi donarem també serà augmentada per tres i això serà gràcies a tots i totes vosaltres…”

Fortuny concloïa demanant la col·laboració de totes i tot dins de la mesura que ens sigui possible.

Comptes de Càritas Urgell «EMERGÈNCIA COVID 19»

CAIXABANK ES36 2100 0018 1702 0051 6790

Bizum Donatius amb el codi 33449

Donacions a través de la nostra pàgina web:

Apunta't al nostre Butlletí