Càritas d’Urgell present a les escoles

El Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell inicia tallers de Treballem els Valors a les escoles

Un any més, a Càritas iniciem la campanya de Treballem els valors a les escoles de la Seu d’Urgell i comarca.

Treballem els Valors consisteix en un ventall de tallers gratuïts que Càritas imparteix als centres educatius, aquests estan dissenyats per ressaltar dintre de les aules la importància dels valors en la nostra societat.

La Neus Puigsubirà, cap de centre de la Seu d’Urgell ens comenta: “ Ens agrada molt el projecte de Treballem els Valors i el vivim d’una forma molt especial, ja que transmetem valors als més petits”

Treballem els valors consta d’una cartera de 6 tallers, que les escoles poden elegir segons els seus interessos, aquests tallers estan centrats en les següents temàtiques: Medi ambient, Solidaritat, Voluntariat, Comerç Just, Mobilitat humana, Alimentació com a necessitat bàsica.

Aquest programa està pensat per alumnes de primària i secundària i els tallers es basen el treball cooperatiu i de descobriment de la realitat a partir de les seves pròpies habilitats, l’objectiu dels tallers es educar en valors ja que es consideren un punt clau pel desenvolupament dels alumnes. També es dona a conèixer la tasca que realitza Càritas amb una finalitat educativa, engrescadora i participativa.

Apunta't al nostre Butlletí