Aquests dies, amb motiu de les festes de Nadal, moltes de les nostres esglésies i temples s’obren i col•laboren amb les activitats que es fan en els nostres pobles, i una d’elles són els concerts de Nadal, organitzats per les escoles de música, centres educatius, corals... Un any més no ha faltat a la seva cita el Concert de Nadal de l’Escola Municipal de Música de Ponts, però com els darrers anys amb un valor afegit; els assistents al concert col•laboraven aportant un lot de productes bàsics per poder fer arribar a famílies necessitades del municipi, dins la campanya de recollida d’aliments que es destinaran a Càritas Parroquials i als Serveis Socials del municipi. Durant gairebé dues hores van regalar un repertori d’obres nadalenques de tots els temps i estils musicals. Les diferents seccions de l’escola van anar oferint el seu repertori, i també gaudirem del conjunt instrumental de petits i grans, del conjunt d’acordions (que acabaven d’arribar d’Arrasate al País Basc on havien guanyat diferents premis del concurs internacional d’acordionistes), de l’orquestrina, i dels grups vocals “Cor Brins d’Espígol” i “Cor Verdaguer”. Ara que està de moda parlar d’empreses amb cor, que ofereixen part dels seus guanys a obres socials i benèfiques, també podrem parlar a casa nostra dels “Concerts amb Cor” que també es fan solidaris amb aquelles persones que necessiten un cop de mà. Mn. Jaume Mayoral, Rector de Ponts