Recolza la dimensió de l’acompanyament  i ofereix recolzament i ajudes socials a aquelles persones grans que pateixen problemàtiques , dificultats,  malaltia, i soledat.

Aquest projecte sorgeix de la voluntat de donar resposta a un sector de la societat amb mancances socioeconòmiques i psicosocials i que sovint desconeixen els serveis disponibles per demanar ajudes.

Hazte Voluntario/a

Actualment estem col·laborant mitjançant voluntariat amb:

• Residència Municipal d’Artesa de Segre.
  • Residència Sant Domènec, Balaguer.
  • Residència Geriàtrica Sènior de Bellvís.
  • Residència de la Fundació Agropecuària,Guissona.
  • Fundació Sant Hospital, La Seu d’Urgell.
  • Fundació Fiella- Sant Hospital Tremp.
  • Residència Nostra Senyora de Ribera.
  • Residència St. Antoni, Vielha.
  • Fundació Hospital de Puigcerdà.

Els projectes de gent gran volen recolzar la dimensió de l’acompanyament i oferir recolzament i ajudes socials a aquelles persones grans que pateixen problemàtiques, dificultats, malaltia, i soledat.
Aquests projectes sorgeixen de la voluntat de donar resposta a un sector de la societat amb mancances socioeconòmiques i psicosocials i que sovint desconeixen els serveis disponibles per demanar ajudes.

Dades 2018: