Com puc col·laborar?

La pandèmia i la crisi sanitària que hem viscut ha causat diversos danys en la nostra societat. Estem immersos en una crisi social que està agreujant i castigant més a la població amb més vulnerabilitat: les persones en situació precària i en risc d’exclusió social.

Ara més que mai necessitem el recolzament i suport de totes les entitats com la teva, ja que la vostra col·laboració és una de les claus per ajudar als qui més pateixen. En aquest sentit, només volia recordar-te que una de les maneres de recolzar la nostra tasca i el del tercer sector és marcant la casella “Empresa Solidària” dins l’Impost de Societats. Amb aquest petit gest, la teva empresa estarà destinant un 0,7% del percentatge de l’import íntegre de l’Impost de Societats, a projectes amb finalitats socials, sense cap cost afegit per a la teva entitat.

Així doncs, les empreses teniu una alternativa més per a seguir col·laborant i per ser eXtraordinàries. El fet de marcar la casella amb finalitats socials a l’Impost de Societats, contribuieix a reforçar l’acció social de Càritas en benefici de les persones més pobres i en risc d’exclusió, així com a altres organitzacions de caire social.

D’altra banda, ens ajudes a realitzar l’acompliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, la recerca d’aliances i de nous escenaris de col·laboració amb el Tercer Sector, els quals són una part important per a l’eradicació de la pobresa, la lluita contra les desigualtats, la promoció dels drets humans i l’impuls de societats inclusives.

Des de Càritas et convidem a col·laborar amb aquest senzill gest. Ajuda’ns a seguir reconstruint la nostra societat. Agraeixo la teva solidaritat i et convido a contactar amb mi per a qualsevol dubte o, senzillament per a conèixer-nos en persona.

www.casillaempresasolidaria.es

#MásQueNuncaEmpreXas