Celebracions a Vielha, Balaguer i La Seu d’Urgell marquen el final del reforç educatiu del curs 2022-2023

Vielha, Balaguer i Seu d’Urgell han conclòs amb èxit els seus programes de reforç educatiu del curs 2022-2023, beneficiant a estudiants de diferents centres educatius. Aquestes iniciatives han estat possibles gràcies al compromís de voluntaris i entitats locals.

A Vielha, 14 nens i nenes de primària i secundària han estat acompanyats en la seva formació educativa i personal al llarg de l’any escolar. Durant dos dies a la setmana, s’ha ofert suport amb les tasques escolars i han tingut l’oportunitat d’aprendre jugant, compartint i rebent orientació. A més, s’han realitzat sessions amb els pares per abordar temes rellevants, com l’ús adequat de les pantalles. La celebració de fi de curs va tenir lloc el dimecres 7 de juny, on els pares i mares van col·laborar amb plats típics de diferents països d’origen dels participants.

Per la seva banda, Balaguer també ha celebrat la Festa de Fi de Curs al centre Sant Domènec de Càritas. Aquesta festivitat va tenir com a objectiu reconèixer la valuosa tasca dels voluntaris, la qual ha estat fonamental per al desenvolupament de cursos, tallers i la participació en fires i mercats. Durant la festa, els alumnes del reforç educatiu i els voluntaris del servei comunitari del centre educatiu Vedruna van realitzar coreografies. A més, es va gaudir d’un refrigeri i es va dur a terme una activitat solidària i musical, amenitzada pel DJ S.O.L.I.S i la col·laboració en forma de material donat per CF Balaguer, CFS Balaguer Vedruna, CB Balaguer, CaixaBank, Paeria de Balaguer (Regidoria Esports), Posa’t la Gorra, Lluís Cortés i la Federació Andorrana Fútbol

A Seu d’Urgell, aproximadament 50 alumnes de 7 centres educatius es van beneficiar del projecte de reforç educatiu coordinat per Càritas d’Urgell i La Seu Solidària, en col·laboració amb els Serveis Educatius Alt Urgell-Cerdanya i la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament urgellenc. Aquest projecte ha tingut un paper important en el Pla Educatiu d’Entorn de la Seu d’Urgell. Durant l’acte de tancament del curs, celebrat el 7 de juny, es va oferir un merescut reconeixement a les 22 persones voluntàries que han fet possible l’èxit d’aquest projecte, contribuint al desenvolupament personal i escolar dels alumnes.

A mesura que s’apropa el final del curs escolar, volem desitjar a tots els estudiants un estiu feliç i ben merescut. Esperem que gaudiu d’un temps de descans i diversió al costat de les vostres famílies i amics. A més, ens complau anunciar que el projecte de reforç educatiu es reprendrà al setembre, amb l’objectiu de seguir donant suport als estudiants en la seva formació acadèmica i personal.

També volem aprofitar aquesta oportunitat per convidar totes aquelles persones que desitgin ser voluntàries a unir-se al nostre equip. Si tens temps i ganes de fer una diferència en la vida dels estudiants, t’animem a formar part d’aquest projecte valuós. El teu suport i dedicació poden marcar una gran diferència en el desenvolupament dels joves i contribuir a la construcció d’una comunitat educativa sòlida i compromesa.

Bon estiu a tothom i ens veiem al setembre per continuar treballant junts en l’educació dels nostres estudiants!

Deixa un comentari