Apunta't al nostre Butlletí

Entitats amb Cor

El compromís es fa fort quan es comparteix.

Càritas aposta pel treball en xarxa amb els diferents agents socials del territori per generar valor compartit i per contribuir a crear una societat  més justa, solidària i fraterna.

El programa d’Entitats amb Cor convida a empreses, administracions, professionals, comerços, clubs, associacions, fundacions i qualsevol  altra entitat disposada a aportar el seu gra de sorra per facilitar la participació en un gran projecte social de les nostres comarques.

Les empreses i entitats són essencials en la construcció d’un món més just i solidari. A través de la seva activitat, milloren les condicions de vida de les persones més desfavorides, promouen un model econòmic més just per a tots i més respectuós amb els recursos naturals.

COM ES POT COL·LABORAR:

Contractant directament els serveis i el personal de l’empresa d’inserció NOUGRAPATS E.I.

Oferint pràctiques formatives laborals.

Realitzant una prestació gratuïta o sense guanys pels serveis: missatgeria, logística, impremta, espais publicitaris…

Oferint una donació d’objetes de segona mà o d’excedents tèxtils.

Fent una colaboració econòmica puntual o de manera periòdica.

Dóna!

Promovent el voluntariat corporatiu: cessió d’hores de treball de professionals per colaborar en activitats concretes

COL·LABORAR AMB CÀRITAS SUPOSA:

Beneficis fiscals

La teva solidaritat té ara més valor econòmic.

La teva solidaritat representa el compromís amb els altres i la satisfacció de contribuir a millorar la vida de moltes persones. A més, la teva generositat té ara més valor.
Els donatius que facis, desgravaran encara més en l’impost de societats.

En donacions en general

“Si dones 1.000€ i has col·laborat amb la mateixa quantitat durant 3 anys consecutius*, et desgravaries 400€.”

Si has donat més de 3 anys consecutius

La menció d’ENTITAT AMB COR que es publica a la Memòria anual o a la web de Càritas d’Urgell.

La cessió d’ús de nom i de la marca de Càritas, previa comunicació.

Participar de forma proactiva en alguns dels projectes o activitats de Càritas.

LES NOSTRES ENTITATS AMB COR:

Apunta't al nostre Butlletí